Sodasirup4you.dk anbefaler vores nyeste medlem af Sodasirup4you familien.

Frutta MAX blev oprettet i november 2004 som en familievirksomhed og beskæftiger sig med fremstilling af læskedrikke og
sirup.
De opfylder vores produktionsaktiviteter i en passende efterspurgt fabrik med overholdelse af EU's regler. (HACCP).
Takket være vores kontinuerlige teknologiske forbedringer ekspanderede vores marked siden 2005,
hvilket opnås ved at udvide vores produktsortiment.
Udvikling af kvalitative og unikke produkter i henhold til markedets efterspørgselsforventninger er blandt vores hovedmål.
Vores Frutta Max produktserie er
unik på hjemmemarkedet og på de udenlandske markeder inden for sirupfremstilling i betragtning af dens pakning og dens indhold.
Frutta MAX sirup har et meget højt frugtindhold (50%), og de fremstilles med en fordelagtig fortyndingsandel (1:23).