Viser alle 5 resultater

Bedre-for-dig smagene er lavet med økologiske ingredienser af høj kvalitet – bare tilføj danskvand fra din Sodastream. Soda Press Cos varianter er lavet med mindre sukker, så den passer til forskellige madvaner, smagspræferencer og diæter. Perfekt til sodavand, cocktails, slushice ispinde, hældt over is og meget mere.

Økologiske sirupper til din sodastream, cocktail, slushice og ispinde. Den skræddersyede udviklingsprocess tager flere dage, men sikrer en bedre og sundere smagsoplevelse. Det er også en besparende og praktisk løsning for forbrugere og inde for fødevareindustrien. Ved at bruge vores sirupper, gør du ikke kun din krop en tjeneste, men også planeten ved at mindske brugen af C02 udslip og affald fra færdige kulsyredrikke. Vi håber, at du får lige så meget sjov ved at drikke dem som vi har ved at lave dem.