Torani kvalitets sirup siden 1925 – For kærlighed til smag
Sodasirup4you som har Danmarks største udvalg af sirup anbefaler dig at udvide dit smagsunivers med Torani sirup.
“Smag for alle, mulighed for alle .®” Dette betyder, at vi mener, at hver eneste flaske Torani har to løfter:

Hver flaske lover en fantastisk smag for dine kreative drikkevarer, fra en klassisk vaniljelatte til en dristig, uventet cocktail. Vores smag kan bruges, uanset hvor du vælger. Lev op en kaffe, tilsæt pizzazz til en sodavand, eller læg mere oomph i din iste. Der er ingen forkert måde at gøre det på. Vi har smag til hvert øjeblik, så du kan smage din vej, uanset hvor livet tager dig.

Hver flaske lover også vores dedikation til at hjælpe alle de mennesker, partnere og samfund, vi berører, trives. Vi mener, at alt starter med mennesker, og at virksomheder kan og bør skabe flere muligheder for mennesker.

Vi startede med kun fem sirupper og er siden vokset til en portefølje på over 150 solgt over hele kloden. Det er en masse smag – hvordan gør vi det?

Vores smagseksperter studerer globale tendenser for at lære, hvad folk higer efter, og derefter bruger vi vores guldstandardproces til at fange essensen af ​​den smag i en flaske. Det er ikke magi, men det giver dig kraften til at skabe nogle temmelig magiske drinks.