Viser alle 8 resultater

Sodasirup4you fører YO soda sirup og hos får du Danmarks billigste pris online i vores webshop.

Mange forældre og bedsteforældre har kendt YO-frugtsirup siden barndommen og er glade for at kunne give dem videre til deres egne børn. Denne tillidsstilling har gjort YO til den mest populære frugtsirup. Fordi kun YO tilbyder denne unikke frugtoplevelse: Hver slurk fordyber dig i en farverig frugtagtig, forfriskende verden af ​​smag.

Og YO-frugtsirup er virkelig praktisk: Den kan fortyndes med vand (1: 7), hvilket sparer lagerplads og tunge indkøbsposer. Den bedste af frugten i koncentreret form – kun de allerbedste rå ingredienser gør deres vej ind i de 16 klassiske YO-sirupsmager; og vi undgår kunstige farver og kemiske konserveringsmidler.

Kun de de mest frugtagtige frugter der overholder de strenge kvalitetskontroller, som YO har udviklet for at sikre, at kun den bedste frugt er valgt. Frugten plejes kærligt, indtil den er moden og saftig og klar til at høstes.Og efter at den er plukket, sørger vi for, at den bevarer sin form og bevarer sin originale, frugtagtige smag: Som YO-frugtsirup i YO-flasker. Gør det muligt for dig at nyde den frugtbareste frugtsmag ved at nippe til – året rundt.